Districtskampioenschappen luchtwapens
10m staand/opgelegd District 2 – 2024

BEKIJK HIER DE TUSSENTIJDSE UITSLAGEN

SV Strijdlust Huissen is verheugd u uit te nodigen voor de “Districtskampioenschappen luchtwapens 10m staand/opgelegd District 2 – 2024”.

De kampioenschappen worden gehouden van 6 t/m 13 april 2024 (m.u.v. 7 april).

De kampioenschappen komen in aanmerking voor:

• KNSA Ranking wedstrijd
  • KNSA Landelijke juniorencompetitie

Inschrijven kan middels baanplanner van 1 februari 2024 tot 1 maart 2024. De inschrijvingen dienen schriftelijk bevestigd te worden middels onderstaand inschrijfformulier. Deze kunt u retourneren via mail svstrijdlust@gmail.com of per post via adres s.v. Strijdlust, Postbus 147, 6850 AC Huissen.

De inschrijfgelden dienen vooraf betaald te zijn op IBAN-nummer NL67 ABNA 0924 7388 63 ten name van Sv Strijdlust. Onder vermelding van DK-luchtwapens District 2 2024, verenigingscode, aantal schutters en naam.

Onderstaand vindt u het uitnodigingsboekje en de inschrijfformulieren (.Doc en .Pdf).

Klik hier voor baanplanner

Download hier het uitnodigingsboekje DK 2024

Download hier het inschrijfformulier (PDF)

Download hier het inschrijfformulier (Doc)